Kıvırcık saçlı çocuk

Tam olarak saniyeler önce oldu. Pardon pardon bakar mısınız diye peşinden koştum.

Bunu siz düşürdünüz

Ben mi benden olmaması lazım

Hayır böyle elinizi attınız cebinize sizden düştü

Ama benim param yoktu

Sonra birbirimize belli bir süre sessizce baktık

Ben ama sizdendi dedim. Sesim çıkmamış. Tekrar ettim.

Teşekkür ederim dedi ve gitti.

O ifadeyi yıllar geçse de unutamayacağım sanırım.

Öyle donuk öyle şaşkın afallamış 

Sadece 5 tlydi . Sadece 5tl. Benim param yoktu dedi. 1.80 boylarında kıvırcık saçlı çocuk. 

Benim param yoktu.

O an neden yere bakarak yürüyordum neden o kağıt parçasını gördüm neden ondan sandım neden peşinden koştum. Bilmiyorum.

Parası yoktu. 2017’nin İstanbul’unda saat gece 9 buçuk ve parası yoktu. Nereye gidiyordu bilmiyorum. Karnı aç mıydı bilmiyorum. Görseniz iyi giyinimli bi çocuktu. Ama o 5 tlyi görünce suratındaki ifade. Ben mi ona gönderilmiştim o mu bana bir ders vermek için gelmişti bilmiyorum. Hangimiz hangimize Hızır olduk bu gece bilmiyorum. 

2017’nin İstanbul’unda gece saat 9 buçukta metrobüs durağındaki o kıvırcık saçlı çocuk. 

Çok yaşa.

Leave a Reply

